Usługi internetowe
43-300 Bielsko-Biała
tel.: 33 443 20 60
43-300 Bielsko-Biała
tel.: +48 502 02 22 02
Jednym z najbardziej popularnych obecnie systemów zarządzania treścią dostępnych na rynku jest Drupal, wykorzystywany przez liczne organizacje non-profit czy agencje rządowe. Jest on bezpiecznym narzędziem o ogromnych możliwościach dla administratorów, prostym dla redaktorów, a przede wszystkim - tworzenie stron na Drupalu jest dla każdego. Dlaczego warto korzystać z tego rozwiązania? Poniżej przedstawiamy kilka wybranych korzyści.
Najbardziej popularną usługą hostingową jest udostępnianie klientom zasobów serwerów na zasadzie ich współdzielenia. Kiedy na twojej stronie internetowej ruch nie wykracza ponad przeciętną, a ty zamierzasz wykorzystywać swoje miejsce w sieci do prowadzenia skromnego bloga, niewielkiego sklepiku czy prezentacji firmy oraz zwykłego mailingu, serwery współdzielone zupełnie ci wystarczą.
Internet mobilny bez limitu to stały dostęp do sieci, niezależnie od lokalizacji, i możliwość korzystania z nowoczesnej technologii, oferującej szybkość i stabilność łącza. Nie wymaga żadnego okablowania, jest dostępny od ręki i oferowany w korzystnych cenach. Z tych powodów stanowi coraz częstszą alternatywę dla tradycyjnego łącza, zwłaszcza w małych miejscowościach i wsiach, do których nie dotarła jeszcze infrastruktura naziemna.
Strony internetowe są nadal bardzo ważną częścią promocji firmy w sieci. Wielu przedsiębiorców uważa, że media społecznościowe dawno wyparły standardowe www.
Pozycjonowanie stron internetowych wymaga sporej wiedzy i umiejętności. Aby działania SEO były skuteczne, konieczna jest odpowiednia strategia, stałe monitorowanie wyników i reagowanie na zmieniających się ruch na stronie. Sprawdź, na co zwraca się uwagę przy pozycjonowaniu stron.
Założyciel "Ford motor company" Henry Ford powiedział kiedyś: 'Jeśli jest coś, czego nie potrafimy wykonać wydajniej, taniej i lepiej niż nasi konkurenci, nie ma sensu żebyśmy to robili. Powinniśmy w takiej sytuacji zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my'.
Wielki koszt konwencjonalnych przedsięwzięć promocyjnych wynika z faktu, że nie pozwalają one na skuteczną selekcję odbiorców.
Dla każdego biznesu niezbędne jest pojawienie się w internecie, nawet jeśli skupiasz się wyłącznie na klientach z najbliższej okolicy.
W dzisiejszych czasach, aby zasłynąć w sieci, stworzenie strony internetowej i zamieszczenie na niej ciekawej oferty nie jest wystarczające. Często konieczna jest promocja w sieci. Jest ona bardzo istotna, bo jeśli znajdziemy się w wynikach wyszukiwania poza pierwszą stroną, prawdopodobieństwo, że ktoś odwiedzi naszą witrynę maleje.
Tworzenie strony WWW może generować nadmiarowe koszty, jeśli na etapie projektowania witryny nie przemyślisz kluczowych kwestii. Dowiedz się, jak ułożyć plan pracy i jakie zmiany testować, kiedy strona będzie cieszyć się sporym ruchem.
Profesjonalnie wykonany audyt witryny to podstawowy element w działaniach SEO. Zanim rozpoczniemy proces pozycjonowania oraz dokonamy optymalizacji strony, należy ją szczegółowo przejrzeć i przeanalizować. W poniższym artykule przedstawiamy dokładniej to zagadnienie.
Z pojęciem pozycjonowania prędzej czy później zetknie się każdy, kto chce, aby jego strona internetowa była widoczna w wyszukiwarce Google. Niestety nie wystarczy stworzyć estetycznej witryny, aby automatycznie znaleźć się w czołówce listy adresów wyświetlanych wśród wyników wyszukiwania w odpowiedzi na zapytania internautów.
SEO to skrót od angielskiego zwrotu search engine optimization. Dotyczy on optymalizacji stron pod wyszukiwarki internetowe. Prościej mówiąc, gdy wpisujemy jakiś termin w wyszukiwarce internetowej i klikamy "wyszukaj ". Internet zwraca nam treści, które najbardziej pasują do tego co wpisaliśmy w wyszukiwarkę. Możemy wpływać na wyniki w wyszukiwarce Google wykorzystując do tego praktyki zwane pozycjonowanie stron. Na pozycjonowanie składa się SEO, czyli optymalizacja strony, a także pozyskiwanie odnośników z innych stron do naszych.
Wyszukując informacje czy też strony internetowe w sieci często nikt nie zastanawia się dlaczego akurat ta pozycja lub strona internetowa wyświetla się w wynikach wyszukiwania. Odpowiedź na to pytanie jest prosta, gdyż strony internetowe oraz wszelkiego rodzaju informacje wyświetlane na pierwszej stronie są odpowiednio pozycjonowane. Pozycjonowaniem stron internetowych oraz informacji zamieszczanych w sieci zajmuje się specjalista SEO. Warto zatem wiedzieć jakie kompetencje powinna posiadać taka osoba i czy warto go zatrudniać.
Kluczem do zapewnienia sobie efektywnej i skutecznej reklamy jest dotarcie z nią do właściwych odbiorców. W przypadku wszelkiego rodzaju działalności skierowanej do tych, którzy korzystać z niej będą bezpośrednio w firmowym lokalu, właściwymi kanałami komunikacji wydają się tablice w okolicy i lokalne media. Czy jednak wszyscy okoliczni mieszkańcy z nich korzystają? A ilu wychodzi do miasta z już ustalonym planem? Musisz więc zawalczyć o uch uwagę znacznie wcześniej.
Współczesny biznes bez dobrego pozycjonowania SEO może mieć ogromne problemy z przebiciem się ze swoją ofertą na lokalnym rynku Poznania, nawet jeżeli jest ona – patrząc obiektywnie - bardzo interesująca. Dlaczego pozycjonowanie SEO jest tak ważne? Co można zrobić, by dobrze wypozycjonować stronę?
Według badań z października 2019 z dostępu do globalnej sieci korzysta już ponad 26 milionów Polaków – i ta liczba systematycznie rośnie. To ogromna grupa potencjalnych klientów w każdej branży, dlatego obecność w internecie stanowi obowiązek dla wszystkich firm.
Obecnie nikt już nie uważa, że osoba prowadząca własną firmę, może sobie wyobrazić zarządzanie swoimi Klientami bez prowadzenia szczegółowej dokumentacji historii współpracy handlowej. Jest to istotne ze względu na ogromne długoterminowe korzyści, jakie może przynieść skrupulatnie odnotowana historia współpracy.
Marketing w wyszukiwarkach internetowych to jeden z nie tylko najpopularniejszych, ale i najskuteczniejszych sposobów na wypromowanie firmy w sieci. Składają się na niego działania SEO, związane głównie z pozycjonowaniem stron oraz działania PPC, związane głównie z Google Ads. Z poniższego artykułu dowiesz się, które z nich pozwalają pozyskiwać klientów o wiele taniej.
Chciałbyś rozwinąć swoją karierę lub rozpocząć nową podróż w życiu zawodowym? W takim razie kursy programowania są zdecydowanie dobrym wyborem, ponieważ pracy dla programistów nie brakuje i wszystko wskazuje, że będzie jej tylko więcej. Aby mieć jednak szansę na dobrze płatną pracę we wspierającym zespole na satysfakcjonującej pozycji, konieczne jest sanie się profesjonalistą i ekspertem w swojej dziedzinie.
Chcesz stworzyć swoją stronę biznesową lub do celów prywatnych? Sprawdź, czym są kreatory witryn, jak działają i czy warto z nich korzystać!
Niezależnie od tego w jakiej branży działasz, walcząc o tzw. klientów z Internetu, musisz stale angażować narzędzia promocji, które na tymże rynku funkcjonują. Narzędzia te są niezliczone, od tradycyjnych reklam graficznych, poprzez bardziej wyszukane systemy remarketingowe, po sprzedaż i komunikację na popularnych portalach skupiających duże rzesze użytkowników sieci.
Rząd zapowiada, że w perspektywie kilku kolejnych lat nastąpi wysoka cyfryzacja polskiego społeczeństwa, w wyniku czego każdy z nas będzie mógł korzystać z internetu światłowodowego. Według zapowiedzi Ministerstwa Cyfryzacji każde gospodarstwo domowe ma uzyskać możliwość podłączenia do sieci światłowodowej do 2023 roku. A jak wygląda sytuacja obecnie? Ilu z nas ma dostęp do internetu światłowodowego?
Zanim przejdziemy do omawiania informacji dotyczących trendów webowych w obecnym roku, powinniśmy wyjaśnić sobie czym te trendy w ogóle są. Trendy to najprościej mówiąc wzorce panujące w danym czasie uznawane za nowoczesne, postępowe. Trendy takie spotykamy na każdym kroku. W odzieży, motoryzacji a nawet w stylu życia. Strony internetowe można najbardziej porównać do motoryzacji, w której na każdym nowym modelu widać ten dam wzorzec projektowy.
Kiedy wchodzisz w sieć, a przykładowo nie decydujesz się na odwiedzanie sklepów stacjonarnych, prawdopodobnie o Twoim zainteresowaniu akurat Internetem przesądza tempo działania, które w przypadku świata wirtualnego jest zdecydowanie szybsze. Wystarczy czasem parę kliknięć myszką i od razu przenosisz się do wybranej witryny, robiąc zakupy tego, co Ci aktualnie potrzeba.
Obecnie strony internetowe są często wykorzystywanym narzędziem w działalności przedsiębiorstw. Również osoby prywatne nieraz decydują się na prowadzenie własnej witryny w ramach hobby. Jeśli potrzebne jest projektowanie stron internetowych w Warszawie, warto zrobić rozeznanie na rynku w tym zakresie. Osoby zainteresowane skorzystaniem ze wsparcia profesjonalistów powinny jednak dobrze przygotować się pod kątem określenia swoich potrzeb i oczekiwań.
Montaż kontraktowy elektroniki to coraz powszechniejsze zjawisko na rynku usług elektronicznych. Szczególnie często zlecane są montaże na krótkie i średnie serie podzespołów.
Nosisz się z zamiarem inwestycji w swoją pierwszą wirtualną wizytówkę? Potrzebujesz profesjonalnego wsparcia w zakresie doboru właściwego nazewnictwa? Idealnie trafiłeś, bowiem za pośrednictwem niniejszego poradnika dowiesz się, na co konkretnie powinieneś zwrócić uwagę, wyszukując najlepszej nazwy dla Twego przyszłego serwisu www.
Jednym z coraz częściej wybieranych rozwiązań okazuje się inwestycja w serwer dedykowany, który posiada mnóstwo zalet. By jednak natrafić na najlepszą ofertę, koniecznie trzeba zwrócić uwagę na kilka istotnych kwestii, zwłaszcza, że usługodawcy prezentują szereg możliwych konfiguracji, różniących się zaledwie w minimalny sposób.
Chcesz rozpocząć działania e-mail marketingowe... Zanim jednak zaczniesz, potrzebne ci są kontakty, do których mógłbyś kierować wiadomości. Często proste rozwiązania są najlepsze – czy tak jest również z zakupem baz danych?
Wybór usług internetowych w obecnych czasach okazuje się nie lada problemem. To wszystko wynika z mnogości usług świadczonych przez duże firmy oraz różnorodności w specyfikacji poszczególnych technologii cyfrowej transmisji danych. Warto jest się przyjrzeć różnym technologiom, dostawcom oraz rozwiązaniom. Pozwoli to skutecznie rozwiązać kwestię tego, jaki internet wybrać i z którym dostawcą podpisać umowę.
Niezależnie od tego, czy firmowa strona internetowa jest tworzona przez nas samych, czy też zlecamy jej zbudowanie agencji, niezwykle ważne jest przygotowanie się do tego procesu. Sprawdź, na jakie elementy warto zwrócić uwagę.
Prężna konkurencja wśród portali zajmujących się sprzedażą towarów i usług, prowadzoną w sieci sprawia, że trzeba uciekać się do rozwiązań nowych i nietuzinkowych, by zyskać przewagę w tej walce.
Narzędzia pomocne w zwiększeniu sprzedaży. Pierwszy punkt dotyczy działań na rzecz semantyki kodu i poprawności treści strony, kolejne zajmują się jej promocją.
Wirusy, awarie plików, nieprawidłowe działanie podzespołów – są to najczęstsze przyczyny różnego rodzaju problemów z funkcjonowaniem oprogramowania Microsoft Windows. Co możemy zrobić, aby sobie z nimi poradzić?
Direct Answers – wprowadzona przez Google w kwietniu 2016 roku w Polsce i kilku innych europejskich krajach nowa funkcjonalność zwiastuje znaczące zmiany w sposobie poszukiwania informacji przez użytkowników, a co za tym idzie – także w procesie pozycjonowania stron internetowych. Ale po kolei.
Reklama jest w dzisiejszych czasach jednym z najważniejszych elementów, bez których żadna firma nie mogłaby poprawnie funkcjonować. Obecnie należy inwestować głównie w internetowe formy promocji, to w sieci zazwyczaj szukamy informacji na temat usług czy produktów.
Audyt Seo to przydatna usługa, która może skutecznie poprawić widoczności witryny internetowej zarówno dla wyszukiwarki Google, jak i robotów indeksujących. Warto przyjrzeć się temu bliżej.
Strony internetowe są nie tylko sieciowymi wizytówkami. Nawet firmy działające stacjonarnie mogą wykorzystać je w celu zwiększenia sprzedaży, rozreklamowania swojej działalności, poprawy wizerunku czy w komunikacji z klientami.
Praca firmy pozycjonerskiej nie należy do najłatwiejszych. Dobrzy SEO-wcy, czyli osoby zajmujące się pozycjonowaniem, doskonale wiedzą, o czym mowa. Z drugiej strony jest klient, który oczekuje efektów. Jak to pogodzić?
Patrzysz na firmę konkurencji z zazdrością? Ich aktywność w social media lub wyszukiwarce sprawia, że z dnia na dzień mają nowych klientów bez polecenia czy wysyłania sztabów handlowców w miasto? Czy można szybko osiągnąć podobny stan?
W ostatnich latach internet coraz bardziej zyskuje miano medium umożliwiającego prowadzenie sprawnego i dochodowego biznesu. Przestał być jedynie sposobem na tanią reklamę, a stał się pełnoprawnym kanałem dystrybucji usług i towarów. Dziś w sieci można jednocześnie się reklamować, sprzedawać towary lub usługi i budować świadomość marki. Warto zwrócić uwagę szczególnie na ten ostatni aspekt, czyli budowanie silnego i rozpoznawalnego brandu. Działania w firmie nie korzystającej z internetu są niezwykle kosztowne, gdyż wykorzystują tradycyjne kanały komunikacji z klientem, czyli prasę, radio i telewizję, a wiadomo, że są one drogie.