W Google szukamy zarówno tego, co jest na drugim końcu świata, jak i tuż za rogiem

Choćbyśmy zdołali stworzyć najbardziej nawet atrakcyjną ofertę i wyjątkowo sugestywny przekaz promocyjny, tylko w niektórych przypadkach uda nam się przekonać odbiorcę do tego, że ma jakąś potrzebę wymagającą zaspokojenia. Trudno będzie wszak skłonić do wizyty u fryzjera kogoś, kto już zupełnie wyłysiał, albo sprzedać usługę wymiany oleju silnikowego rowerzyście. To jest główna słabość konwencjonalnej reklamy i jednocześnie największa siła tej, która wykorzystuje najważniejszą cechę internetu. Nie jest nią bowiem ani szybkość przekazu ani ilość możliwych do zdobycia informacji ale fakt, że jego użytkownicy nie są skazani na rolę biernych odbiorców. Nasz potencjalny klient może już nie pamiętać, że miesiąc temu miał w ręce gazetę, w której znajdowała się reklama. Co zrobi w momencie, gdy potrzeba odpowiadająca naszej ofercie się jednak pojawi? Zasiądzie przed komputerem albo weźmie do ręki telefon. I to właśnie teraz nadchodzi moment, w którym masz szansę skutecznie zawalczyć o jego uwagę. Zrób to!

Łatwość, z jaką możemy dziś pozyskiwać rozmaite informacje sprawia, że chcemy wiedzieć czego szukamy jeszcze zanim poświęcimy czas na wyjście do miasta. Wysokie miejsce w Google na odpowiednie frazy lokalne staje się więc ważniejsze nawet niż dogodna lokalizacja punktu usługowego. Jak zwracają uwagę fachowcy z firmy AFTERWEB, pozwala nam ono zdobyć nie tylko klientów z naszej okolicy, ale nawet i takich, którzy pojawią się w niej być może raz w życiu, będących poza zasięgiem innych metod promocji. Głodny turysta, tak samo jak kierowca wymagającego naprawy samochodu, też po prostu weźmie dziś do ręki telefon. Zdobądź więc dobrą lokatę!

Pozwól specjalistom SEO zrobić z Twojej witryny skuteczne narzędzie promocji

Wyszukiwarka sama rozpoznaje położenie urządzenia, na którym jest wykorzystywana, toteż nawet, jeśli internauta nie kłopocze się geograficznym uściśleniem swojego zapytania, otrzyma właściwe wyniki. My jednak musimy postarać się o to, by Google mogło bezbłędnie identyfikować miejsce, w którym prowadzimy działalność. Wielkie znaczenie ma tu poprawna optymalizacja. Specjaliści SEO nie tylko zadbają o strukturę, szybkość ładowania, czy jakże ważne dziś przystosowanie do wyświetlania na urządzeniach mobilnych, ale także np. mikroformaty pozwalające robotom Google poprawnie odczytywać lokalizację. Będzie ona istotna także przy budowie bazy linków i tworzeniu treści. Nie objedzie się też m.in. bez wizytówki w Google Moja Firma, ani zadbania o to, by spójne dane adresowe znalazły się w odpowiednich miejscach. Pozycjonowanie lokalne przynosi efekt znacznie szybciej niż wówczas, gdy walczymy o klientów z całego kraju. Nigdy jednak nie wskoczymy na szczyt listy błyskawicznie. Nie zwlekaj zatem!