- Nie da się ukryć, że social media są cały czas potęgą. Służą już zarówno do komunikowania się pomiędzy użytkownikami, ale również do reklamowania swojej firmy oraz aktywnej sprzedaży. Możliwości Instagrama oraz Facebooka są ogólnie znane, co jednak z serwisem LinkedIn? Czy możliwe jest, aby zdobywać tam kontakty, przy pomocy których rozwiniemy swój biznes? W jaki sposób to zrobić oraz dlaczego warto? Moim gościem jest dzisiaj Jacek Palęcki, założycielem Agencji Sales Robots, który na temat serwisu LinkedIn wie praktycznie wszystko.

J.P.: Dzień dobry, bardzo się cieszę, że mieliśmy okazję się spotkać.

- Panie Jacku, na początek pytanie bardzo ogólne, dlaczego warto postawić właśnie na serwis LinkedIn?

J.P.: Przede wszystkim to bardzo wszechstronny, a także potężny serwis, na którym można napotkać zarówno CEO, jak i specjalistów z różnych branż i dziedzin. Wszyscy tu są! Po drugie jest to idealne miejsce do pozyskania leadów przy wykorzystaniu takich działań jak marketing automation. Działania w serwisie LinkedIn są bezpłatne, a pamiętajmy, że jest tam 90% kadry managerskiej.

- Proszę powiedzieć, czy każdy może założyć oraz prowadzić tam konto?

J.P.: Oczywiście, że tak. Trzeba jednak pamiętać, że systematyczne działania na LinkedIn wymagają sporej ilości czasu. Szczególnie jeśli ktoś samodzielnie próbuje prowadzić oraz nadzorować wszystkie procesy. Warto wtedy zwrócić się do profesjonalnej firmy, która tematem lead generation zajmuje się na co dzień.

Podstawowe informacje o firmie Sales Robots AMG

- Może Pan powiedzieć coś więcej o Agencji Sales Robots.

J.P.: Mamy zespół ekspertów z bardzo dużym doświadczeniem w sprzedaży, marketingu, komunikacji, jak również tworzeniu oprogramowania. Z połączenia wszystkich tych obszarów powstała  nasza organizacja, wspierająca przedsiębiorstwa w realizacji kampanii komunikacyjnych w serwisie LinkedIn.

- Na jakie efekty mogą liczyć klienci, którzy wybrali Sales Robots?

J.P.: Dzięki naszym działaniom, firmy współpracujące mogą przyspieszyć rozmaite procesy wykonywane na LinkedIn. Mogą również podnieść skuteczność i je zautomatyzować. Mamy autorskie rozwiązania, które pomagają budować sieć kontaktów oraz takie, dzięki którym pozyskujemy nowe, wartościowe leady.

- Czy automatyzacja Pana zdaniem jest teraz niezbędna?

J.P.: Na pewno staje się coraz popularniejsza i nieużywanie jej w marketingu jest dużym błędem. Nie ma sensu wykonywać całej pracy ręcznie, skoro mogą to zrobić roboty? Automatyzacja to jedna z naszych specjalizacji. W Sales Robots znamy się także, a może przede wszystkim, na LinkedIn. Serwis ten nie ma przed nami żadnych tajemnic. Swoim doświadczeniem oraz wiedzą na temat szeroko pojętego marketingu bardzo chętnie dzielimy się na naszym blogu.

Sales Robots – opinie o Agencji

- Proszę powiedzieć kim są klienci Sales Robots?

J.P.: Zakres jest naprawdę duży. Są to małe, średnie, oraz znane duże firmy, które chcą dołączyć do swoich kanałów komunikacji działania wewnątrz serwisu LinkedIn. Ze wsparcia naszej Agencji korzystają firmy bardzo wielu branż sektora B2B, a także Premium B2C. Cieszy nas to, że wiele firm daje nam dobre rekomendacje i potwierdzają oni dużą skuteczność nie tylko Agencji Sales Robots, ale również, a może przede wszystkim naszych działań.

- Czy zdarzają się Państwu sceptyczni klienci lub negujące głosy?

J.P.: Jesteśmy świadomi tego, że niektórzy mogą podchodzić sceptycznie do naszych działań. Pojawiają się hasła typu „po co płacić komuś, za to, co sam mogę zrobić”.

- I co Pan na to odpowiada?

J.P.: Odpowiadam, że oczywiście, że można zrobić to samemu. Jeśli się dobrze zastanowić, to wszystko można robić samodzielnie. Jednak jest taka wartość, której nie jesteśmy w stanie kupić ani zdobyć. To czas. A doba dla każdego ma tylko 24 godziny. Na każdą czynność, którą wykonujemy, poświęcamy czas. Tutaj warto się zastanowić, czy w tym czasie, kiedy bierzemy prowadzenie profilu na siebie, nie można zrobić czegoś, co bezpośrednio przełoży się na większe zyski? Klienci, którzy rozumieją tę zależność i zgłaszają się do Sales Robots, są naprawdę zadowoleni ze współpracy. Są również pewni, że procesami na LinkedIn zajmują się ludzie, którzy specjalizują się w LinkedIn i znają ten serwis od wielu lat.

Jak działa Agencja Sales Robots?

- Jak wspieracie Państwo zgłaszające się firmy?

J.P.: Skupiamy się na trzech odrębnych działaniach. Pierwszym jest zwiększanie zasięgu. Wypracowane przez nas metody zwiększają zasięg nawet 3 razy skuteczniej oraz 15 razy szybciej. Osiągamy takie wyniki, ponieważ mamy wyjątkowe dane na temat LinkedIn i wiemy, jak wykorzystać je efektywnie w praktyce.

Drugie działanie to automatyzacja procesu wysyłki wiadomości. Jest to jedna z najskuteczniejszych metod nie, tylko jeśli chodzi o komunikowanie się z innymi użytkownikami, ale przede wszystkim w sferze generowania leadów sprzedażowych. W takiej wiadomości możemy przekazać wszystko, co tylko chcemy. Zachęcić drugą osobę do przeczytania naszego artykułu, podzielić się ciekawostką, a także zaprosić do zapoznania się z nowym produktem.

Trzecim działaniem jest tańsze generowanie leadów. Wygenerowanie jednego leada sprzedażowego jest aż 30 razy tańsze w stosunku do Google czy Facebooka. Bierze się to z faktu, że na LinkedIn nie ma jeszcze aż tak dużej konkurencji.

Generowanie leadów za pośrednictwem strony LinkedIn

- Czyli mamy rozumieć, że LinkedIn to wdzięczne środowisko generowania leadów?

J.P.: Tak, zwłaszcza dla firm B2B i Premium B2C. Firmy te zdobywają kontakty o wiele szybciej i taniej niż w tradycyjnych kanałach: cold calling, cold mailing, Facebook czy Google Ads.

Sales Robots — Cennik usług

- Proszę powiedzieć jak wygląda kwestia oferty oraz ceny za prowadzenie kampanii?

J.P.: Sales Robots przygotowała rozmaite pakiety oraz atrakcyjne zniżki skierowane do naszych stałych klientów. Firmy otrzymują od nas wsparcie doświadczonego pracownika i dostęp do specjalnego, a także prostego w obsłudze CRMa, który jest narzędziem, dostarczającym mnóstwo danych na temat potencjalnych klientów. Pozwala on też w kilku prostych krokach uruchomić zautomatyzowane kampanie komunikacyjne. Jeśli chodzi natomiast o wycenę, to opłaty za prowadzenie kampanii porównywalne są do niskobudżetowych kampanii prowadzonych w serwisach Facebook i Google, czyli od ok. 3000 zł miesięcznie.

Praca w Sales Robots

- Czy zatrudniacie Państwo nowe osoby do swojego zespołu?

J.P.: Faktem jest, że coraz więcej firm korzysta z usług Sales Robots, co za tym idzie stale poszerzamy swój zespół. Poszukujemy specjalistów od komunikacji, marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, oraz programistów.

- Czy Agencja działa tylko na polskim rynku?

J.P.: Sales Robots działa także poza Polską, co za tym idzie kandydaci biegle mówiący po angielsku są mile widziani. Większość pracowników pracuje u nas w trybie zdalnym. Dzięki połączeniu tak wielu utalentowanych ludzi Agencja rozwija się w szybkim tempie, a skuteczność działań potwierdzają już nie tylko organizacje w Polsce, ale również na całym świecie.

- Co na koniec chciałby Pan przekazać tym, którzy nie mają jeszcze konta w serwisie LinkedIn, a także tym, którzy chcieliby skorzystać ze wsparcia Agencji?

J.P.: Jeśli nie jesteście obecni na LinkedIn, to warto założyć tam swoje konto. Serwis pomoże Wam zbodyciu nowych klientów oraz rozwijaniu firmy. Dużym plusem jest to, że na LinkedIn nie ma jeszcze tak dużo konkurencji, co na innych portalach, co za tym idzie prowadzone tam działania będą efektywniejsze.

Jeśli waszym celem jest, aby te działania były nie tylko skuteczne, ale też szybkie i zautomatyzowane to wtedy warto zapoznać się z ofertą od Sales Robots. Wsparcie Agencji pozwoli wam generować nowe leady, a także zaoszczędzić czas, który można przeznaczyć na obsługę nowych klientów.