Artykuły reklamowe
43-300 Bielsko-Biała
tel.: 33 816 21 78
fax: 33 815 70 06
Poszukujesz skutecznego i wyróżniającego się nośnika promocji, którego nie da się ominąć? Namioty reklamowe to bez wątpienia coraz popularniejsza forma promowania marki lub firmy. Są one przenośne, łatwe w montażu, a ich niepowtarzalny wygląd przyciąga uwagę potencjalnych klientów. Z tego artykułu dowiesz się, gdzie można wykorzystać namioty reklamowe.
Folia na szyby może pełnić funkcję marketingową, ochronną, ale również czysto dekoracyjną. Firma API.PL ma w swojej ofercie różnego rodzaju folie, takie jak folia holograficzna, folia adhezyjna, folia z mikro przyssawkami. Gdzie sprawdzą się poszczególne rodzaje folii?
Każdy, kto prowadzi swoją firmę, wie, że reklama ma ogromne znaczenie. Wybór odpowiednich metod promocji bywa jednak czasem trudny. Na szczęście istnieją rozwiązania, które zawsze się sprawdzają. Mowa tu o torbach reklamowych, które są naprawdę przydatnym dodatkiem. Kiedy eko torby reklamowe się sprawdzą?
Obecnie dostępnych jest wiele różnorodnych gadżetów reklamowych. Jednak rozwiązania klasyczne wciąż cieszą się bardzo dużą popularnością. Na czele gadżetów promocyjnych wybieranych przez firmy wciąż znajdują się kubki z nadrukiem. Dlaczego kubek z własnym nadrukiem to dobry wybór? Jaki model wybrać? Odpowiadamy!
Każdy człowiek lubi się ładnie ubrać, co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Większość z nas kupuje ubrania w dużych sklepach, a więc często są to powtarzalne wzory. Warto jednak sięgnąć po własne pomysły i być może spróbować zaprojektować, np. bluzę z nadrukiem online. Okazuje się bowiem, że na niejednej stronie internetowej znajdziemy taką opcję, która pomoże nam spersonalizować nasze ubrania. Jest to także wyśmienity pomysł na to, by ktoś otrzymał od nas całkowicie niepowtarzalny upominek. Warto się temu przyjrzeć z bliska.
Długopisy, pamięci USB, breloczki do kluczy czy zapalniczki - prawie nie ma gospodarstwa domowego, w którym jeden lub kilka przedmiotów promocyjnych, nie znajdowałoby się na biurku lub w szufladzie. Firmy polegają na tych drobnych podarunkach, które są wykorzystywane do pozyskiwania nowych klientów, zatrzymywania dotychczasowych klientów lub po prostu nawiązywania kontaktów. Jakie gadżety reklamowe wybrać aby aby przyniosły określony efekt?
Wszyscy pamiętamy czasy szkolne. Pamiętamy o szeregu nauczycieli, którzy przedstawiali treści podstawy programowej do tego stopnia poprawnie i beznamiętnie, że po tygodniu już ich nie pamiętaliśmy
Pendrive to gadżet bardzo chętnie wykorzystywany w firmach do przenoszenia dokumentów, danych osobowych i innych ważnych plików. Jest lekki, poręczny, a jeśli ma dużą pamięć, to może pomieścić bardzo wiele treści. Jednak przez niewielkie rozmiary można łatwo go zgubić, a utracenie pendrive’a firmowego z ważnymi danymi mogą grozić poważne konsekwencje. Sprawdź, jak zabezpieczyć się przed utratą pamięci USB.
Upominki reklamowe mają mnóstwo zalet. Są znakomitym nośnikiem informacji o firmie, na długo zapadają w pamięć konsumentom, a dla samej firmy stanowią niewielki wydatek. Pomimo tego, że spośród wielu gadżetów, na topie nadal pozostają kubki i długopisy, warto sprawdzić, czy są w tej kwestii jakieś przodujące trendy.
Pendrive jest jednym z najczęściej wybieranych przez różnego typu przedsiębiorstwa gadżetów reklamowych. Jest on stosunkowo niedrogi, a ponadto można na nim umieścić niemalże każde logo bądź slogan. Pendrive reklamowy może być wykonany z wielu materiałów i w dowolnych kształtach, co sprawia, że nietrudno jest stworzyć oryginalny i przykuwający uwagę gadżet, który niczym nie będzie przypominał gadżetu stworzonego przez inne firmy.