Bielsko-Biała to coraz bardziej konkurencyjny rynek. Dlatego bielskie firmy inwestują w szkolenia pracowników. Tylko jak znaleźć i wybrać dobrą firmę szkoleniową.

Czy wiesz, że nowe badania pokazują, że odbiorcy wysłanych pocztą elektroniczną wyrazów wdzięczności czują się znacznie bardziej szczęśliwi niż przewidywali to autorzy podziękowań?

Szukając firmy szkoleniowej zwróć uwagę na jej know-how. W jaki sposób tworzy programy szkoleniowe, na czym opiera swoją wiedzę, jak dba o efekty szkoleń. – My opieramy nasze know how szkoleniowe na trzech filarach: badaniach z obszaru ekonomii behawioralnej, psychologii społecznej oraz doświadczeniu rynkowym. To są po prostu szkolenia oparte na faktach – mówi Piotr Juszczak, partner w firmie szkoleniowej Delta Training. Opieranie programów szkoleniowych na wynikach badań sprawia, że wiemy, jakie mechanizmy stoją za poszczególnymi technikami. Mamy gwarancję powtarzalności efektów. Możemy nad nimi zapanować. Nie warto więc wybierać firmy, która w swoich szkoleniach bazuje jedynie na doświadczeniu trenera, bo ono jest indywidualne i trudne do przeniesienia do środowiska w danej firmie.

Doświadczenie rynkowe i lista klientów firmy szkoleniowej

Oprócz know-how ważne jest rynkowe doświadczenie firmy szkoleniowej. Firma Delta Training działa na rynku nieprzerwanie od ponad 10 lat, a lista klientów firmy jest imponująca. To, w dużej części, międzynarodowe korporacje, takie jak Leroy Merlin Polska, Roche Polska, Makro Cash&Carry, ING Bank Śląski i wiele innych oraz instytucji publicznych i firm państwowych, takich jak Urząd Zamówień Publicznych, Bank Gospodarstwa Krajowego, Tauron Polska. To ważne, żeby firma szkoleniowa miała doświadczenie w wielu obszarach rynku, wielu branżach, wśród firm małych, średnich i globalnych, publicznych i prywatnych.

Delta Training specjalizuje się w szkoleniach biznesowych szytych na miarę dla przedsiębiorstw. Firma była wielokrotnie nagradzana. Delta Training prowadzi m.in. szkolenia współpraca w zespole, szkolenia menedżerskie, szkolenia sprzedażowe, szkolenia dotyczące integracji zespołu, szkolenia z kreatywności i generalnie dotyczące rozwoju kompetencji zawodowych. Dodatkowo wydzielony zespół konsultantów odpowiada za realizację procesów Assessment Center i Development Center oraz ocenę 360 stopni.