Kalendarze firmowe należą do czołówki popularnych gadżetów, zamawianych przez przedsiębiorstwa, organizacje czy urzędy. Pełnią wiele funkcji - służą do organizacji obowiązków, sprawdzania i zaznaczania ważnych dat, robienia notatek. Chociaż oferujemy wiele różnych rodzajów kalendarzy, najchętniej wybieranymi są kalendarze książkowe i trójdzielne. Czym wyróżniają się na tle innych?

Kalendarze książkowe - dla mistrzów organizacji czasu

Kiedy w pracy dużo się dzieje, każdy dzień to nowe spotkania, służbowe wyjazdy, telefony, maile, kiedy wymagające projekty wiążą się z koniecznością szczegółowego zaplanowania czasu pracy - to typowe sytuacje, gdy kalendarz książkowy okazuje się najlepszym osobistym asystentem. Zwłaszcza, że szeroki wybór pozwala dobrać model, odpowiadający indywidualnym potrzebom. Przede wszystkim można zdecydować się na jeden z pięciu dostępnych formatów:

  • A4 (210 × 297 mm),
  • A5 (148 × 210 mm),
  • A6 (105 × 148 mm),
  • B5 (176 × 250 mm),
  • B6 (125 × 176 mm).


Jeżeli kalendarze firmowe będą używane głównie stacjonarnie i mają służyć do robienia wielu notatek, wówczas sprawdzi się duży format. Kalendarze, które mają być z założenia używane poza biurem, powinny być poręczne i mieścić się do torby czy teczki. Ponadto proponujmy naszym klientom kalendarze dziennie lub tygodniowe, w zależności od tego, ile miejsca trzeba będzie przeznaczyć na zapiski. Modele dzienne są grubsze i cięższe, co również warto wziąć pod uwagę. Na ile można spersonalizować taki kalendarz? Oczywiście warto zdecydować się na kolor i styl okładki oraz takie detale, jak odcień papieru, perforację narożników, zamykanie na gumkę lub magnes. Na okładce rozsądnie jest zamieścić logo - wytłaczane, złocone - są różne możliwości. Również wklejka lub wyklejka może mieć promocyjny charakter. Zwłaszcza, jeśli firma zamawia kalendarze reklamowe dla kontrahentów, gości, osób zaprzyjaźnionych. To prosty sposób na wzmocnienie wizerunku przedsiębiorstwa.

Kalendarze trójdzielne - ozdoba każdego biura

Rodzaj kalendarzy ściennych, który zrobił furorę w firmach i prywatnych domach. Projekt jest bardzo prosty, ale właśnie to okazuje się największą zaletą. Duża, solidna, składana, podkładka (tzw. plecki), do której przytwierdzone są kalendaria na miniony, bieżący i nadchodzący miesiąc. Dodatkowym udogodnieniem jest przezroczysta opaska z okienkiem, służącym do zaznaczania aktualnej daty. Oprócz tego można zaznaczyć markerem lub długopisem istotne wydarzenia. Jakie są główne zalety tego rodzaju kalendarzy? Przed wszystkim widać datę z dużej odległości. Są przejrzyste, dlatego umożliwiają błyskawiczne sprawdzenie, jaki jest dzień. Czy nadają się jako kalendarze reklamowe? Jak najbardziej! Górna, ozdobna część kalendarza (tzw. główka), jest przeznaczona na grafikę, przedstawiającą np. siedzibę firmy, oferowane produkty, zdjęcie zespołu i oczywiście nazwę z logo. Tekst reklamowy można umieścić także pomiędzy kalendariami oraz na stopce. Dlatego to świetny pomysł na prezent, zarówno dla pracowników, jak i kontrahentów. Tego rodzaju kalendarze dostępne są w różnych rozmiarach, a szczególną propozycją w naszej ofercie jest model Eco z pleckami wykonanymi z papieru kraft.

Dlaczego warto zainwestować w kalendarze firmowe?

Identyfikacja marki i promocja usług są bardzo ważnymi elementami działalności. Dlatego na rynku dostępne są różne gadżety, jak kubki, breloczki czy ołówki z logo firmy. Kalendarze reklamowe są jednak szczególne z wielu powodów, gdyż stanowią rodzaj wielkoformatowej wizytówki, na którą obdarowany może spoglądać każdego dnia. Duże możliwości personalizacji kalendarzy umożliwiają dopasowanie ich do profilu działalności przedsiębiorstwa. Oczywiście, oferta nie kończy się na dwóch z wymienionych rodzajów kalendarzy, bo oferujemy jeszcze modele dwudzielne, czterodzielne, plakatowe, spiralowane wieloplanszowe oraz biurkowe. Właściwie dobrany kalendarz jest doskonałym gadżetem reklamowym i pomocą w planowaniu codziennych obowiązków.