Nadmierny stres, koloryzacja z użyciem mocnych substancji, do tego sięganie po nieodpowiednie produkty, bogate w parabeny i silikony – każdy z tych czynników sprawia, że włosy z dnia na dzień stają się coraz słabsze. Zapuszczanie, regularne wizyty u fryzjera i codzienna troska powinny zaowocować gęstą i zdrowo błyszczącą fryzurą, a nie smutnymi strąkami. Z pomocą wszystkim tym, którym zależy na pięknych, zadbanych i mocnych pasmach przychodzą produkty duńskiej marki Hairlust.

Czym jest Hairlust?

Hairlust to innowacyjna duńska marka kosmetyków do włosów, założona w 2017 roku, odzwierciedlająca skandynawskie podejście do pielęgnacji. Szeroka gama produktów pozwala w sposób kompleksowy zadbać o włosy. Służą temu starannie wyselekcjonowane szampony, odżywki, wcierki, serum, olejki i spraye. Z pomocą przychodzą także suplementy do włosów przyjazne weganom. Wykonane z troską o każdy szczegół szczotki do włosów zadbają o to, aby żaden kosmyk nie był splątany. Produkty pomocnicze, takie jak gumki sprężynki, jedwabne poszewki czy ręczniki-turbany wspomogą codzienną pielęgnację poszczególnych pasm. Misją marki Hairlust jest podkreślenie naturalnego piękna każdego człowieka, bez względu na jego wiek i płeć.

Historia powstania marki

Współzałożycielami marki Hairlust są Sofie Tidemand i Rasmus Serup. Jako dwudziestolatkowie dostrzegli palący problem stworzenia skutecznych kosmetyków, zapobiegających przedwczesnemu łysieniu i przerzedzeniu włosów. Codzienny stres, przepracowanie, życie w ciągłym biegu jeszcze silniej pogorszyły i tak kiepską kondycję włosów. Wraz ze zgłębianiem tematu Sofie i Rasmus dostrzegli potencjał płynący ze stosowania naturalnych kosmetyków i suplementów diety. W 2017 roku, po latach poszukiwań, wraz z grupą oddanych pracowników rozwinęli swój własny brand. Jego nadrzędnym celem jest dostarczanie sprawdzonych, skutecznych i zgodnych z naturą rozwiązań do pielęgnacji włosów zarówno kobietom, jak i mężczyznom z całego świata.
 
Główne wartości marki Hairlust

Jako punkt odniesienia dla działalności marki Hairlust założono równowagę ekologiczną, transparentność działań oraz innowacyjność produktów. Każdy z elementów asortymentu powstaje w zgodzie z naturą. Dla wszystkich osób zaangażowanych w tworzenie brandu ważne jest utrzymywanie więzi z odbiorcami końcowymi. Kluczową ideą powstania Hairlust było inne, świeże i nowe spojrzenie na pielęgnację włosów. Powrót do natury i zdrowych, krótkich składów produktów to cel, który przyświeca od początku jej istnienia. Stoi zatem w opozycji do międzynarodowych koncernów, których głównym przesłaniem jest maksymalizacja zysków kosztem spadki jakości produktów. 

Bezpieczeństwo stosowania i brak toksycznych składników

Nasi klienci, mając całkowity wgląd w tajniki procesów produkcyjnych, mogą czuć się w pełni bezpiecznie. Za każdym razem, gdy sięgają po jakikolwiek produkt marki Hairlust, mają świadomość składu, a tym samym surowców, jakie znajdują się wewnątrz. Transparentne działania i uczciwość wobec odbiorców owocuje zwiększoną rozpoznawalnością brandu na nowych rynkach zbytu. Producent szerokim łukiem omija toksyczne składniki, takie jak alergizujące perfumy, siarczany, silikony czy parabeny. Brak inwazyjnych dodatków daje pewność, że kosmetyki do włosów są w pełni bezpieczne w stosowaniu i nie powodują uczuleń czy podrażnień.

Moc płynąca z natury

Szampony i odżywki mogą poszczycić się odznaczeniem „Certyfikowany Produkt Organiczny” oraz „Certyfikowany Produkt Wegański”. To zapewnienie wszystkich odbiorców, którym zależy na sięganiu po preparaty zgodne z naturą. W składach szamponów nie brakuje surowców pochodzących z naturalnych źródeł. Ekstrakt z liści oliwnych, z mango, olejek z nasion kawy, aloes – to tylko niektóre z nich. Stanowią one źródło antyoksydantów, opóźniających procesy starzeniowe skóry i cebulek włosa. Mają też właściwości nawilżające, regenerujące i odbudowujące. Chronią przed szkodliwym działaniem promieni UV. Są też bogatym źródłem witaminy A, B, C i E. Pośród cennych surowców, które można znaleźć w szamponach i odżywkach marki Hairlust, są też hydrolizowane proteiny ryżu czy sól z Morza Martwego. 

Odpowiedzialne podejście do biznesu

Osoby bezpośrednio zaangażowane w tworzenie marki Hairlust działają zgodnie z duchem ekologii. Dlatego też wszelkiego typu produkty są pakowane w plastik pochodzący z recyklingu. W ten sposób nadaje się drugie życie tworzywom sztucznym, które w innym przypadku byłyby niepotrzebnymi nikomu odpadami. Przyznany certyfikat neutralności klimatycznej w końcu o czymś świadczy!