Zastanawiasz się, czym powinien cechować się idealny upominek promujący Twoją markę? Gadżet wręczany klientom lub kontrahentom musi być przede wszystkim praktyczny i wyróżniać się wysoką jakością – tylko wtedy będzie godnie reprezentował Twoją firmę. Kubki reklamowe, smycze, breloczki, długopisy – te pomysły wciąż są modne, jednak istnieje coś lepszego! Sprawdź potencjał drzemiący w kalendarzach drukowanych na zamówienie i przekonaj się, dlaczego warto z nich skorzystać!

Kalendarze – rodzaje i charakterystyka

 W obszernej kategorii, jaką są kalendarze, drukarnia oferuje Ci szereg modeli, które z łatwością dopasujesz do indywidualnych wymagań. Do wyboru masz zatem:

  • biurkowe – to kompaktowe produkty stawiane na blacie. Mogą prezentować cały rok na jednej ściance lub być wielostronne – w takim przypadku każdy miesiąc umieszczony jest na oddzielnej karcie. Dostępne są też kalendarze z rozpiską tygodniową – przydadzą się dla osób zapisujących ważne wydarzenia,
  • ścienne – wiesza się je na ścianie i można z łatwością kontrolować aktualną datę. Mają one spory potencjał reklamowy, ponieważ posiadają dużą przestrzeń na umieszczenie grafiki z logo i danych kontaktowych. W tej grupie znajdziesz modele trójdzielne, a także prezentujące jeden miesiąc,
  • listkowe – to świetna alternatywa dla oklepanych już i kiepsko odbieranych ulotek. Kalendarz w tak kompaktowej formie wywoła pozytywne wrażenie i z pewnością przyda się obdarowanej osobie, będzie mógł być zawsze pod ręką,

  

Jakie kalendarze wybrać?

 Mając tak obszerny wybór, zastanawiasz się, który produkt sprawdzi się najlepiej? Każda oferująca kalendarze drukarnia służy wsparciem merytorycznym, jednak warto wziąć pod uwagę również następujące kwestie:

  • przewidywane preferencje odbiorcy – inne potrzeby ma bowiem przedsiębiorca, z którym współpracujesz, inne z kolei klient prywatny. W pierwszym przypadku lepiej postawić na wiszące kalendarze ścienne, które zawisną w biurze i tam będą promować Twoją markę. Osobom indywidualnym bardziej przydadzą się mniejsze produkty – biurkowe lub kieszonkowe,
  • zakładany budżet na cele marketingowe – w tym punkcie ważna jest też liczba zamawianych kalendarzy. Im więcej sztuk potrzebujesz, tym większe koszty poniesiesz – jeśli nie chcesz wydać za dużo, stawiaj na tańsze produkty,
  • potencjał reklamowy – wszystko zależy od tego, jaki cel chcesz osiągnąć. Kalendarze wiszące na ścianie warto kierować tam, gdzie będą one oglądane przez wielu potencjalnych klientów – najlepiej sprawdzą się więc w biurach, urzędach, placówkach publicznych.

 Kalendarze – idealny upominek na koniec roku

Gdy zbliżają się Święta, wiele osób planuje już harmonogram pracy i innych obowiązków na kolejny rok. Nic tak nie ułatwi im tego zadania, jak nowy kalendarz z miejscem na robienie notatek i zapisywanie ważnych informacji. Niezależnie od tego, jaki rodzaj wybierzesz, zyskasz praktyczny prezent, który przypadnie do gustu miłośnikom perfekcyjnej organizacji.

 Wybierz kalendarze reklamowe dla siebie i wypromuj swoją markę!

Nie zwlekaj i już dziś zaprojektuj swój kalendarz. Drukarnia wykona go dla Ciebie w wyznaczonym terminie, abyś mógł obdarować nim kontrahentów, klientów i współpracowników. To świetny pomysł przed końcem roku – wtedy produkty tego typu cieszą się dużą popularnością, a ich walory praktyczne są niewątpliwe. Osoby, którym je podarujesz, z pewnością to docenią!