Jednym ze skuteczniejszych sposobów na zwiększenie świadomości marki są targi branżowe. Tego typu eventy pozwolą Ci dotrzeć do znacznej grupy potencjalnych klientów. Warto więc brać w nich udział, ale też odpowiednio się do nich przygotować. Kluczową kwestią, którą najlepiej przemyśleć z wyprzedzeniem, jest aranżacja stanowiska wystawowego. Stoisko targowe powinno być nie tylko dobrze zorganizowane, lecz także w ciekawy sposób promować Twoją firmę. Tutaj po raz kolejny niezastąpione okazują się gadżety reklamowe z firmowym nadrukiem. Sprawdź, dlaczego pozwolą Ci wyróżnić się z tłumu!

Jak zaprojektować stoisko targowe, które przyciąga?

Przede wszystkim dopasuj projekt do filozofii marki. Odpowiednia aranżacja stoiska wystawowego może zarówno budować dystans, jak i wręcz przeciwnie – zmniejszać go. Jeśli chcesz, aby odwiedzający spędzili więcej czasu właśnie w Twoim boksie, postaw na wygodne siedziska. Podczas organizacji stanowiska weź pod uwagę kilka podstawowych aspektów:

  • miejsce i charakter wydarzenia,

  • to, z kim zamierzasz nawiązać relacje,

  • a także, jak duży boks masz do dyspozycji. 

Zawczasu pomyśl też o gadżetach reklamowych. Równie istotne, co sama aranżacja stoiska targowego, jest wyeksponowanie logotypu marki. Warto więc wykorzystać na targach także artykuły promocyjne.

Dlaczego warto postawić na gadżety reklamowe?

Powodów, dla których ten sposób promocji okazuje się skuteczny, jest wiele. Przede wszystkim – wykorzystując gadżety reklamowe z logo firmy, jesteś w stanie wyróżnić się z tłumu… innych stoisk! Właśnie dlatego tym, co najbardziej liczy się w aranżacji miejsca wystawowego na targach, jest pomysł. Większość osób jest wzrokowcami – czyli najlepiej zapamiętuje wrażenia wizualne. Wykorzystaj tę wiedzę również podczas aranżowania stoiska targowego. Przy odrobinie inwencji twórczej jesteś w stanie zdziałać naprawdę wiele. Kreatywny projekt z pewnością nie pozostanie niezauważony oraz pozwoli Ci przyciągnąć odwiedzających do Twojego boksu. Poza tym robisz w ten sposób dobre wrażenie – zarówno na nowych klientach, jak i tych już świadomych istnienia marki.

O czym pamiętać podczas aranżacji stoiska targowego?

Powierzchnia boksów na targach jest zazwyczaj ograniczona, ale to nie szkodzi. Podziel stoisko na odrębne sekcje. W zależności od przyjętej koncepcji może być to na przykład strefa dla nowych klientów, stałych kontrahentów i przedstawicieli firmy. Jeśli wpisuje się to w typ Twojego biznesu, pomyśl także o kąciku eksperckim albo degustacyjnym. To naprawdę świetne opcje, które pomogą Ci się wyróżnić. Poszczególne strefy możesz wydzielić wizualnie – np. wykorzystując kolory, które znaleźć można w firmowym logo. Rozważ też ścianki działowe – to przy okazji dodatkowa powierzchnia reklamowa. Nazwa brandu i logotyp powtarzające się w wielu strefach stoiska wystawowego bardzo dobrze zapadają w pamięć. Z udziałem artykułów promocyjnych osiągniesz pod tym względem maksymalny efekt.

Pamiętaj też o drobnych upominkach dla odwiedzających stoisko!

Prezenty na targach? Jasne, że tak! W końcu, kto nie lubi ich dostawać? Postaw na niewielkie, ale praktyczne drobiazgi, które pozytywnie się kojarzą. Jeśli są dopasowane do profilu działalności – tym lepiej. Powerbanki, długopisy, osłonki na kamerkę w laptopie, eko torby – to zawsze dobre pomysły. Latem świetne będą też wszelkie akcesoria turystyczne przydatne w podróży. Personalizowane gadżety reklamowe, dzięki którym skutecznie wypromujesz firmę na targach, zamówisz m.in. na stronie https://gratisownia.pl/ – sprawdź!