Otworzyłeś lokal gastronomiczny, sklep regionalny, siłownie lub świadczysz lokalnie usługi specjalistyczne? Świetnie! Jesteś zatem przedsiębiorcą. Zastanawiasz się jednak, czemu nikt nie odwiedza Twojej firmy? Prawdopodobnie popełniasz podstawowy błąd, z którym zderza się mnóstwo początkujących biznesmenów. Jest to brak odpowiedniej reklamy.

Agencja, z którą podejmujesz współpracę, naciska na marketing internetowy? Zastanów się, nad profilem klienta, na którym zależy Ci najbardziej. Ustawienie lokalnej reklamy w sieci bywa skomplikowane. Klasyczne banery reklamowe mogą okazać się dużo lepszą alternatywą. Żeby znaleźć wiele zadowalających opcji, wystarczy zapoznać się z propozycjami banerów reklamowych z OpenPrint. Przekonaj się, że baner reklamowy to sprawdzona metoda efektywnego marketingu lokalnego.

Jak zaprojektować baner?

Zacznijmy od odpowiedzi na pytanie, czy masz zdolności graficzne i niezbędne aplikacje służące do projektowania tego typu grafik. Jeśli nie dysponujesz ani jednym, ani drugim, to najlepszym sposobem będzie kontakt z profesjonalnym grafikiem, który zna trendy i wie, jak wykorzystać je w praktyce.

Załóżmy, że masz wiedzę na temat tego, co to są banery reklamowe i znasz branżę marketingową. Czy potrafisz zwrócić uwagę klienta, który nauczony jest czytania od lewej górnej części strony do prawej?

Jakie ma to znaczenie? W pierwszej kolejności zwróci on uwagę na tę część baneru. Tylko od Ciebie zależy, czy zapozna się z dalszą grafiką. Nie możesz umieścić na niej dużej ilości informacji, ponieważ statystyczni klienci nie poświęcają reklamą więcej niż 2-4 sekundy. Co zatem umieścić? Logo, nazwę, informację na temat oferty (np. na temat usług, produktów lub promocji) i dane kontaktowe (np. adres WWW, nazwę profilu Facebooku i Instagramie oraz numer kontaktowy). Potencjalni klienci prawdopodobnie i tak zapamiętają jedynie połowę. Dobrze, by była to nazwa przedsiębiorstwa i oferta.

Pamiętaj o zastosowaniu kontrastowych kolorów. Unikaj jednak agresywnych odcieni, które kojarzą się ze spamem. Wydruk banerów oferuje pod tym względem nieograniczone możliwości. Sam motyw musi być elegancki, by interesanci mieli pewność, że mają oni do czynienia z profesjonalistami. Więcej informacji na temat projektowania baneru znajdziesz w tym artykule: http://www.radiopik.pl/5,85410,jak-zaprojektowac-baner-reklamowy-ktory-przyciag.

Jak wybrać odpowiedni format?

Chcesz zamówić baner reklamowy? Online otrzymujesz wiele opcji do wyboru. Który format będzie najlepszy? Wszystko zależy od zastosowań i miejsca, w którym będzie ulokowana Twoja reklama. Co zatem należy zrobić? Przede wszystkim zmierzyć powierzchnię, na której gotowy wydruk będzie ulokowany. Niech to będzie przemyślana i zaplanowana decyzja. Zbyt mały baner zniknie wśród innych narzędzi promocyjnych, a za duży może po prostu nie zmieścić się w miejsce, którym dysponujesz. Informacje na temat dokładnego rozmiaru konkretnego formatu znajdziesz pod każdym produktem.

Gdzie najlepiej umieścić baner reklamowy?

Wszystko zależy od Twojego budżetu. Oczywiście warto zrobić to przed swoją siedzibą lub lokalem, np. jako rollup lub baner na budynku. Nie wolno zapominać o ruchliwych częściach miastach, wykorzystując puste fasady budynków przy skrzyżowaniach lub rondach.

Drukowanie banerów reklamowych nie jest wcale tak prostym zadaniem, jak może się to pozornie wydawać. Koniecznie trzeba dysponować odpowiednimi narzędziami i parkiem maszynowym, którego jakość nie pozostawia wątpliwości w kwestiach jakości. Wysokiej klasy tworzywa i zaawansowane technologicznie urządzenia zapewnią doskonałe odwzorowanie detali grafiki, głębie barw i wytrzymałość baneru na niesprzyjające warunki atmosferyczne.