Żadna firma w dzisiejszych czasach nie może rozwijać się bez aktywnych działań marketingowych. Odpowiednio zaplanowane kampanie reklamowe to nie tylko korzyści finansowe, ale także wizerunkowe, które z punktu widzenia każdej branży są niezwykle ważne. Z tego powodu istotne jest to, aby na bieżąco śledzić trendy i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Jakie akcesoria reklamowe są obecnie najpopularniejsze? Których gadżetów użyć podczas aranżacji sali eventowej? Zapewne te i wiele innych pytań towarzyszy osobom, które prowadzą swój własny biznes. Aby nieco przybliżyć te zagadnienia, przygotowaliśmy krótki poradnik, w którym powiadamy — jak wykorzystać balony do reklamy firmy.

Personalizowane materiały reklamowe 

Bez względu na to, jaki rodzaj działalności prowadzimy, ważne jest to, aby pamiętać o tym, że każdy klient powinien w jakiś sposób utożsamiać się z naszą marką. W tym celu niezwykle ważne jest to, aby posiadać personalizowane gadżety reklamowe. Kolejnym punktem, o którym należy pamiętać jest spójny content, który dotyczy wszelkich działań marketingowych. Wszelkie hasła reklamowe, identyfikacja wizualna (fonty, kolory, elementy graficzne itp.) oraz akcesoria, które np. wręczamy klientom, powinny nawiązywać do naszej firmy.

Wybierając materiały reklamowe, należy zwrócić uwagę także na jakość wydruku. Wbrew pozorom ma on ogromne znaczenie dla naszego "nośnika marketingowego". Im dłużej będzie widoczny, tym dłużej będzie wykorzystywany przez potencjalnych klientów, co stale umacnia świadomość o naszej marce. Warto korzystać z drukarni, które posiadają kompleksową ofertę jak np. Grupa LuxPol, gdzie zamówimy wiele materiałów reklamowych: począwszy od roll-up'ów skończywszy na balonach pneumatycznych. 

Balony lateksowe i ich reklamowe zastosowanie 

W ostatnim czasie balony wpisują się nie tylko w trendy ślubne, ale i reklamowe. Świetnie sprawdzają się na różnego rodzaju eventach i często zwracają uwagę odbiorców. Bez względu na to, czy jesteśmy na jubileuszu, spotkaniu biznesowym, czy targach branżowych praktycznie na każdym kroku towarzyszą nam balony. Zobaczcie, w jaki sposób możemy balony podczas wydarzeń firmowych

Po pierwsze: brama balonowa 

Tworzenie bram ozdobionych balonami to świetny sposób na to, aby podkreślić wejście na wydarzenie. Z pewnością nikt go nie przeoczy, a oprócz tego będzie wyglądało nowocześnie i z klasą. Ciekawym połączeniem będzie wykorzystanie kolorów nawiązujących do barw w naszym logo. Możemy również zawrzeć na nich hasło reklamowe lub inne informacje. 

Po drugie: upominek dla najmłodszych 

Podczas wielu tragów rodzicom towarzyszą dzieci, dlatego warto mieć dla nich upominek. Balony lateksowe to z pewnością dobry pomysł na to, aby sprawić radość. 

Po trzecie: stojąca dekoracja 

Ciekawym rozwiązaniem są również stałe balonowe dekoracje, które przypominają bukiety z wysokich kwiatów. Możemy nimi wydzielić konkretną przestrzeń lub stworzyć walor estetyczny. Świetnie sprawdzają się balony, które ułożone są w kolorystycznym ombre. 

Po czwarte: niespodzianka dla gości 

Jeżeli podczas wydarzenia prezentujemy nowy produkt, wówczas również możemy wykorzystać balony do tego, aby go pod nimi schować. Jest to rozwiązanie, z którego korzysta wiele firm. 

Po piąte: ważny jubileusz 

Jeżeli firma obchodzi okrągłą rocznicę lub inne ważne wydarzenie, wówczas informacje o nim można podkreślić właśnie na balonach, które będą elementem dekoracyjnym sceny. To rozwiązanie, które możemy zauważać bardzo często podczas europejskich konferencji.

Sposobów na zastosowanie balonów lateksowych jest o wiele więcej, jednak powyżej wskazaliśmy te, które obecnie są najpopularniejsze. Mamy nadzieję, że nasze wskazówki będą dla Was przydatne.