Z powodu narastającej liczby zachorowań na COVID-19 od jutra Urząd Miejski w Bielsku-Białej wstrzyma bezpośrednią obsługę mieszkańców. Aby załatwić sprawę urzędową, umawiać można się telefonicznie lub tam, gdzie jest to możliwe za pośrednictwem systemów kolejkowych.

Po wcześniejszym umówieniu się będzie można załatwić swoje sprawy w wydziałach:
- Dochodów Budżetowych
- Geodezji i Kartografii
- Gospodarki Odpadami
- Komunikacji
- Ochrony Środowiska i Energii
- Polityki Społecznej
- Spraw Obywatelskich i Przedsiębiorczości
- Urbanistyki i Architektury
oraz
w Urzędzie Stanu Cywilnego

Umawiać można się telefonicznie lub tam, gdzie jest to możliwe za pośrednictwem systemów kolejkowych. Wykaz numerów telefonów do wszystkich komórek organizacyjnych dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego. Wszystkie dokumenty składane do tej pory w Biurze Obsługi Interesanta będzie można pozostawić w specjalnej skrzynce podawczej wystawionej przed budynkiem przy placu Ratuszowym 6. 

Ze względu na narastającą liczbą zachorowań na COVID-19 ograniczenia w obsłudze interesantów obowiązywać będą także w Urzędzie Stanu Cywilnego. Od 25 stycznia przyjęcia interesantów, z wyłączeniem rejestracji aktów zgonu, będą się odbywały wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu wizyty.

Numery telefonów do USC:
470 12 13 - referat małżeństw,
470 12 07 - rejestracja noworodków,
470 12 02, 470 12 03, 470 12 08 - odpisy aktów stanu cywilnego,
470 12 11 - zmiana imion, nazwisk i jubileusze 50-lecia pożycia małżeńskiego,
470 12 05 - wpisy zagranicznych aktów stanu cywilnego i prostowanie aktów stanu cywilnego

Bez wcześniejszego umawiania się będzie można dokonywać płatności w kasach ratusza. Urząd Miejski przypomina o możliwości załatwienia wielu urzędowych spraw za pośrednictwem platformy ePUAP, a także mailowo bądź telefonicznie. Ograniczenia w obsłudze interesantów będą obowiązywać do odwołania.

bb

Foto: Urząd Miejski w Bielsku-Białej