Do końca listopada agencja marketingowa BrandAhead będzie kontynuować internetową kampanię promocyjną Bielska-Białej. Na zlecenie Ratusza akcja prowadzona jest w dwóch najbardziej popularnych mediach społecznościowych - Instagramie oraz Facebooku.

Jak wyjaśniają w Ratuszu, głównym celem kampanii jest kreowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku miasta oraz zwiększenie świadomości odbiorców o Bielsku-Białej jako miejscu atrakcyjnym turystycznie. Akcja agencji BrandAhead prowadzona jest w dwóch najbardziej popularnych mediach społecznościowych - Instagramie oraz Facebooku.

Kampania skupia się na najbardziej atrakcyjnych aspektach naszego miasta, czyli zaletach turystycznych, kulturalnych i architektonicznych Bielska-Białej. Skierowana jest do mieszkańców Polski południowej i centralnej, czyli województw dolnośląskiego, łódzkiego, małopolskiego, mazowieckiego, opolskiego, śląskiego i wielkopolskiego w wieku 24-65 lat, osób aktywnych, zainteresowanych turystyką, korzystających z mediów społecznościowych zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i stacjonarnych.

Akcja internetowa prowadzona na zlecenie wydziału promocji miasta Urzędu Miejskiego stanowi kontynuację działań zapoczątkowanych w 2015, a kontynuowanych w latach 2016-2017 w ramach kampanii pod hasłem „Miasto w górach”. Reklamy są skierowane także do osób, które już w poprzednich latach odwiedziły stronę www.miastowgorach.pl. Do tej pory stronę odwiedziło ponad 35 tys. osób.

bb

Foto: UM w Bielsku-Białej