Justyna i Michał Szewczukowie, młode małżeństwo z Warszawy, zostali zwycięzcami konkursu na hasło reklamowe produktów przedsiębiorstwa Mokate i wyjechali z Ustronia Roverem 75 w kolorze kawy z mlekiem.

W konkursie uczestniczyło około 17 tys. osób, które na konkurs nadesłały blisko czterdzieści tysięcy haseł. Zwycięzcy, którzy nad kilkoma swoim propozycjami myśleli około dwóch miesięcy długo nie mogli uwierzyć w wygraną i z naturalną radością odebrali kluczyki do wartego około 90 tys. zł auta, z rąk dyrektora Mokate ? Teresy Mokrysz .

Zwycięskie hasło zaprezentowano dziennikarzom. Ze względów marketingowych poproszono nas jednak o dochowanie tajemnicy, przez kilka miesięcy, do czasu rozpoczęcia następnej kampanii promocyjnej największego polskiego producenta kawy cappuccino.

Polecamy:

http://www.bielsko.biala.pl/aktualnosci/25145/mokrysz-sylwia-kilka-slow-o-firmie-mokate

Sylwia Mokrysz - http://www.youtube.com/watch?v=Oz5nFXyz_hE

http://ktojestkim.forbes.pl/teresa-i-kazimierz-mokryszowie,sylwetka,139557,1,1.html