Jest to efekt współpracy Sfery z poznańską agencją Advertiva, która przygotowała kampanię promująca tegoroczne letnie wyprzedaże. Uzupełnieniem plakatów są spoty radiowe. Filmowe odwołania doskonale wpisują się atmosferę lipcowego rozleniwienia, przypominając wyświetlany kilka tygodni temu film z Meryl Streep oraz Zakochanego Anioła w Krakowie. Plakaty utrzymane są w stylistyce nawiązującej do lat ’70.

Postacie anioła i diablicy mają wskazywać na wielkie namiętności towarzyszące atmosferze wyprzedaży – pokusie skorzystania z niecodziennych okazji oraz rajskim poczuciem wyjątkowości oferty, która pozwala poczuć się jak w zakupowym raju.
   
„Chcieliśmy by tegorocznej wyprzedaży towarzyszyła ciekawa oprawa – mówi Agnieszka Ściera, menadżer ds. marketingu Galerii Sfera - Dzięki współpracy z Advertivą udało się stworzyć pozytywny i czytelny przekaz, który jednocześnie jest utrzymany w lekkim tonie.”