Browar Cieszyn wypowiedział umowę sponsoringową z Podbeskidziem. Ogłoszenie współpracy miało miejsce na początku lutego i logo firmy znalazło się na spodenkach piłkarzy. Sytuacja nie jest zaskoczeniem dla władz klubu, bo niedawno w spółce doszło do zmian w akcjonariacie i nowy prezes zapowiadał takie kroki.

Nowy sponsor został zaprezentowany na konferencji prasowej przed startem rudny wiosennej, która miała miejsce 9 lutego. W wydarzeniu wzięlu udział przedstawiciele firmy. - Pozyskać nowego sponsora obecnie jest bardzo trudno - pandemia, wojna, inflacja - mówił wtedy prezes Bogdan Kłys. Zgodnie z umową, Browar Cieszyn, a właściwie jego logo miało być w najbliższej rundzie widoczne na spodenkach piłkarzy. 

Jak dowiedział się portal, kontrakt został właśnie wypowiedziany z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Browar Cieszyn pozostanie sponsorem piłkarzy z Bielska-Białej do końca rundy, ale kontynuacji współpracy nie będzie. Ta sytuacja nie jest zaskoczeniem. Kilka tygodni temu informowaliśmy o zmianie w akcjonariacie spółki (TUTAJ). Nowy prezes Browaru Cieszyn zapowiadał krytyczne spojrzenie na działania marketingowe poprzedniego właściciela, które mają generować koszty na jakie obecnie nie stać spółkę.  

Musimy bardzo mocno skupić się przede wszystkim na produkcji piwa i działalności piwowarskiej. Potrzebujemy bardzo krytycznie podejść do przedsięwzięć, które generują znaczne koszty, a nie przynoszą bezpośrednich przychodów. Po prostu nas na to nie stać - mówił Michał Peschak.

bak